Masimo Taibi:''Ne poredite mene i De Heu!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/masimo-taibi-poredite-mene-i-de-heu.html[/postlink]

Nekadašnji ''promašaj'' Junajteda nada se da će mladi Španac uspeti da dokaže vrednost na ''Old Trafordu''. Veruje u njega i poredi ga sa Šmajhelom...
Golman koji nije bio baš uspešan u dresu Mančester Junajteda, Masimo Taibi, ne želi da se David De Hea poredi sa njim.
Taibi je verovali ili ne, na svoje 4 utakmice primio čak 11 golova, navijači su mu dali nadimak ''slepi Venecijanac''!

Nada se da će De Hei biti dato više vremena i upozorava španskog čuvara mreže da će biti pod velikim pritiskom.

''Videli ste kod mene, biti golman Mančester Junajteda nije nimalo lako, ali mislim da David to može. On ima samo 20 godina i veliki potencijal'', ocenio je Taibi i okrenuo se na svoj boravak u Mančesteru.

''Junajted želi sve odmah. Ja sam bio tamo samo par meseci i napravio sam greške, posle čega sam otišao. De Hei treba vreme. Rekao sam mu da će mu biti slično kao Peteru Šmajhelu. Ni on nije imao dobar start i vidite šta se desilo. Bio je neverovatan'', kaže Italijan.

Veliki pritisak je na mladiću.

''David je mlad, bio je odličan u Atletiku i biće na Old Trafordu. On je jedan od najboljih u Evropi, nema sumnje u to. Mora da ostane smiren. Imaće šansu da pokaže vrednost. On samo ne treba da brine ni oko čega. Jak je i spreman. Junajted je veliki klub'', zaključio je Taibi.

0 коментара:

Постави коментар