Rooney: "Želim nadmašiti Sir Bobby Charltona"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/rooney-nadmasiti-sir-bobby-charltona.html[/postlink]
Wayne Rooney je postavio svoj cilj u dresu Manchester Uniteda - nadmašiti 249 golova Sir Bobby Charltona.

Danas je Rooney zabio hat-trick, ali njegov prvi pogodak danas je bio 150-ti njegov za Manchester United. Međutim, iako je Sir Bobby postigao 249, Rooney kaže da želi nadmašiti tu brojku.

"Prije utakmice sam znao da sam imao 149 golova. 
Razgovarao sam u svlačionici s drugima te ih pitao koliko su Giggs i Sir Bobby postigli. Oni su mi rekli da mi nedostaje 100 golova. ", rekao je Wayne Rooney.

" Danas smo igrali majstorski i zaslužili smo pobjedu. 
Mislim da bez obzira koji je sastav danas igrao na Old Traffordu ne možete poreći naš rezultat.  "

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар