Lindegaard: "Zelim biti prvotimac"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/lindegaard-biti-prvotimac.html[/postlink]
Rijetki su navijači Manchester Uniteda kojima godi slaba igra i intervencije Davida de Gea, rijetki su, ali postoje, jedan takav je upravo Anders Lindegaard.
 

Ne želi zlo svom klubu, baš naprotiv, no svjestan je činjenica da 20-godišnji Španac, David de Gea, ne briljira, u tome vidi svoju šansu, ako bi dobio priliku u prvom timu, naravno, ukoliko David u međuvremenu ne zablista, i ako bi se pokazao, mogao bi upravo on postati Fergusonov No.1.,, te nasljednjik Van der Sara. Vjeruje u sebe i smatra da je to itekako dostižno. 

Istina, nije fudbaler u najboljim godinama, ima ih 28, no kada kažemo da je Van der Sar u United doselio sa 35. godina… 

“Ne bojim se De Geae, on jeste odličan golman, no ja nisam došao u United da bi sjedio na klupi ili igrao za rezerve, došao sam da branim za prvi tim, vrijeme će pokazati da li sam dovoljno dobar za to.” Smatra on.

 “Ja i Gea smo vrlo slični, siguran sam da mogu naučiti par stvari od njega, a isto tako mislim da on može naučiti nešto od mene.” 

“Mislim da sam branio dobro u Americi, mislim da tako mogu braniti i u važnijim utakmicama, imam 28 godina, i sada je pravo vrijeme da se dokažem.” završio je Lindegaard.

Izvor:manutdbih.com

0 коментара:

Постави коментар