Rooney: ''Ostanak u Manchesteru je moja najbolja životna odluka!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/rooney-u-manchesteru-je-moja-najbolja.html[/postlink]
''Wazza'' medijima rekao da je ''napravio grešku'', kada je prošle sezone poželeo da ode iz Uniteda. Kaže da prošla sezona ''nije izgubljena'' i da će De Gea tek da se pokaže na golu ''Đavola''.
Wayne Rooney je rekao da mu je prošlog Božića bilo izuzetno teško kada je poželeo da ode iz Manchester Uniteda, priznao je grešku, pa je kasnije sve ''oprao'' golovima.

''Napravio sam grešku. Ostanak je bio najbolja odluka koju sam mogao da donesem u životu. Dugovao sam dobre partije navijačima, što sam i odradio. Tek ću da budem dobar'', rekao je Rooney.

Mnogi kažu da je prošla sezona Uniteda bila neuspešna jer nije osvojena titula šampiona Evrope.

''Ne bih to rekao, jer smo osvojili ligu. Ipak, bilo je frustrirajuće, jer smo znali da možemo bolje. Bilo je teško, ja sam radio mnogo. Zahvaljujući menadžeru, prešao sam preko toga i sada igram najbolji fudbal u karijeri'', kaže ubojiti napadač.

On je stigao da pohvali golmana Davida De Heu.

''On je sjajan golman i njegov pas otpozadi je poput Van Der Sarovog. Još uvek je mlad, radi dobro na treninzima. Ima jak karakter. Posle mečeva sa Cityjem i West Bromom, nije izgledao kao da je razočaran. Što više bude igrao, biće sve bolji'', zaključio je Rooney.

0 коментара:

Постави коментар