Hernandez blizu povratka

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/hernandez-blizu-povratka.html[/postlink]
Napadač Manchester Uniteda Javier Hernandez blizu je povratka u momčad nakon što je zadnja 3 dana trenirao.

Chicarito je pretrpio potres mozga imao je slične probleme dok je bio dijete, Ferguson nije želio riskirati, tako da on neće igrati do kraja mjeseca.

"Moja glava je dobro, osjećam se bolje", rekao je Hernandez.

"Trenirao sam sa momčadi zadnja četiri dana ne znam kada ću se vratiti, uvijek kažem da će to menadžer odlučiti.Samo on može odgovoriti na to pitanje."

"Samom moram biti u formi i trenirati".

Hernandez je to rekao na otvaranju mega prodavaonice Uniteda na Old Traffordu.

Govorio je o svojoj ozljedi.

"Bio je to udarac glavom i lopta se micala nisam je dobro zahvatio".

"Otišao sam u hotel i večerao, nakon toga sam se počeo osjećati loše.Otišao sam u sobu spavati, ali morao sam nazvati doktora, on me odveo u bolnicu".

"Moram krenuti naprijed, dobiti samopouzdanje i početi ću loptu udarat glavom ponovo."

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар