Rooney: ''Ne damo nikom ništa i kad su oslabljeni!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/rooney-damo-nikom-nista-i-kad-su.html[/postlink]

Heroj jučerašnje ubedljive pobede Junajteda nad Arsenalom kaže da je razultat bio apsolutno zaslužen. Postigao 150 golova u Premijerligi, voli da igra protiv ''Tobdžija''.
Vejn Runi je juče briljirao protiv Arsenala, dao je tri gola, imao je još nekoliko šansi, bukvalno je blistao na terenu.

''Imao neko ceo tim na raspolaganju ili ne, mi se uvek trudimo da dajemo golove. I mi ponekad imamo van stroja neke igrače, ali iz ovakve naše partije ne može se ništa izvući od strane protivnika, bila je briljantna'', rekao je ''Vaza''.

On je proslavio jubilej.

''Bio sam svestan pred početak utakmice da mogu do jubileja, igrom sličaja uvek je to bilo protiv Arsenala. Prvi gol u Premijerligi sam dao protiv njih, pa 100-ti, sada 150-ti. Sjajan osećaj, što je normalno, ali mislim da smo u potpunosti zaslužili rezultat'', kaže Runi.

Dobro izvodi slobodnjake i prekide.

''Imao sam dobre pripreme, radio sam mnogo. Glava mi je bila dole i na sreću, isplatilo mi se to'', zaključuje sjajni špic.

0 коментара:

Постави коментар