Del Piero: "Uvijek sam volio Manchester United"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/del-piero-sam-volio-manchester-united.html[/postlink]
Legendarni kapiten Juventusa Alessandro Del Piero je pokazao svoju želju za prelazak u Premier ligu, ali nije potvrđeno gdje će nastaviti karijeru sljedećeg ljeta, kada mu istekne ugovor.

"Rano u svojoj karijeri, naučio sam cijeniti nogometne utakmice protiv klubova iz Premier lige, a posebno protiv Manchester Uniteda."

"Volim način na koji se igra engleski nogomet, a to je iskustvo, ali i atmosfera. Što bi moglo biti ljepše od toga", rekao je Del Piero.

On se osvrnuo na svoju karijeru u klubu iz Torina, gdje je od 1993.

"Torino je moj grad, grad u kojem sam proveo pola svog života. Ja sam stvarno duboko povezani s njim", rekao je Del Piero.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар