Kuszczak: “Postao sam Unitedov rob!”

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/kuszczak-postao-sam-unitedov-rob.html[/postlink]
Golman Crvenih Đavola, Tomasz Kuszczak, očajnički želi da ode iz kluba koji je prije izvesnog vremena blokirao njegov prelazak u Leeds.

Poljski golman, Tomasz Kuszczak, želi utakmice u nogama kako bi se što bolje spremio za predstojeće Evropsko prvenstvo i nametnuo selektoru reprezentacije.

Klub iz Championshipa, Leeds United, izrazio je želju da u januaru dovede Poljaka na pozajmicu, ali je uprava Uniteda taj transfer blokirala.

Kuszczak je nezadovoljan načinom na koji se ljudi u klubu ophode prema njemu.

“Postao sam rob Manchester Uniteda!”

“Poptuno sam isfrustriran, ali ne želim sada da kritikujem Sir Alexa Fergusona, ja nisam takav. Nas dvojica smo razgovarali nedavno, upitao sam ga da odem iz kluba što je ranije moguće, još prije januarskog prelaznog roka."

"Rekao sam mu da želim da igram i vratim se u reprezentaciju pošto se EURO 2012 približava – ali njega izgleda nije briga za to.”

“Dvije nedjelje poslije našeg razgovora, pojavio se Leeds sa prijedlogom o pozajmici. Klub je to blokirao. To je bio jedini tračak nade da će se selektor sjetiti mene, ali nisam dobio odobrenje kluba za odlazak."

"Ja izuzetno poštujem Fergusona, on je veliki trener, ali ja se nadam da će me u januaru pustiti da odem.” ogorčen je Poljak koji je dolaskom Španca De Gee postao treći izbor na golu Crvenih Đavola."

Izvor: sportske.net

0 коментара:

Постави коментар