Rooney pokušava popraviti svoju igru u sredini

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/rooney-pokusava-popraviti-svoju-igru-u.html[/postlink]
Stručnjak za Španjolski nogmet Guillem Balague rekao je za radijski blog talkSPORT rekao kako Wayne Rooney pokušava popraviti svoju igru na sredini terena.

U tijeku je bila rasprava o tome kako je Capello trebao pozvati Rooneya za utakmicu protiv Španjolske, da se pokaže protiv kvalitetne momčadi.

"Razumijem zašto Rooney nije pozvan, ali mislim da bi bilo dobro za njega i navijače, da se pokaže protiv jake momčadi, trebao ga  pozvati i staviti u momčad da se vidi koliko je zapravo dobar", rekao je jedan od komentatora.

Na što je Balague odgovorio: "I staviti ga na sredinu (začuo se smijeh ostalih), ne ozbiljno gledao sam ga na Old Traffordu u Ligi Prvaka bio je odličan, malo sam razgovarao s njime."

"Pitao sam ga zašto igra tamo, očito je da su razlozi ozljede ostalih igrača, ali činjenica ja da može igrati na toj poziciji  što je odlično. "

"Također, pitao sam ga da li gleda video od Xavia ili od nekog drugog igrača, rekao je kako ga pozorno prati njegovu igru, kako čeka braniča da dođe do njega pa se onda riješi lopte i njegove kretnje nakon toga. Znate da je Rooney veliki fan nogometa, gleda apsolutno sve."

"Šteta što ne igra više na sredini terena", zaključio je Balague.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар