Nani: "Moramo zavladati sredinom"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/nani-zavladati-sredinom.html[/postlink]
Nani vjeruje kako će se dvoboj Lige Prvaka protiv Benfice odlučivati na sredini terena.

Portugalsko krilo misli kako najveće prijetnje kod Benfice dolaze od strane njegova sunarodnjaka Davida Simao, Španjolca Javi Garcie i Argentinca Pabla Aimara.

"Mislim da je to ekipa koja je najača na sredini. Ako uspijemo kontrolirati sredinu, siguran sam da imamo velike šanse za pozitivan rezultat," rekao je Nani na konferenciji za novinare.

"Siguran sam da će Benfica igrati dobar nogomet, ali ipak oni ne igraju na domaćem terenu. Dati ćemo sve od sebe kako bi dobili rezultat koji želimo."

Nani priznaje da ovaj meč za njega poseban jer je Benfica ljuti rival njegovog bivšeg kluba Sporting Lisbona.

"Kada sam igrao za Benficu protiv Sportinga, to je bilo poput utakmice između Citya i Uniteda. Bile su uvijek to izjednačene utakmice. Moja povijest je dobra, izgubio sam jednu utakmicu, jednu dobio a jedna je završila bez pobjednika. Naravno uživao sam kada smo uspijeli dobiti Benficu. Nadam se da mogu i večeras pobijediti."

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар