Interview: Darren Fletcher

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/interview-darren-fletcher.html[/postlink]
U exkluzivnom intervju za manutd.com, Fletcher je pričao o svojoj i trenutnoj formi Manchester Uniteda, također je priznao da je Old Trafford njegov dom i da tu želi završiti karijeru.

U utakmici protiv Sunderlanda prije 2 sedmice, Fletcher je proslavio jubilej od 300 odigranih mečeva za United.

Kakav je osjećaj odigrati 300 utakmica u dresu Uniteda?

"Bio je to odličan trenutak za mene. Od mog debija za United, vrijeme kao da je letilo, a ja sam konstantno uživao u svakoj utakmici koju odigram za Manchester United. United je postao moj dom. Moj sljedeći cilj je 350, zatim 400 nastupa i tako dalje, morate koračati korak po korak ako želite biti uspješni."

Koja je najvažnija stvar koju ste naučili od vašeg debija za United?

"Iskustvo koje pokupite igrajući, velika je stvar. Možete čuti kako mladići pričaju o tome stalno, ali kada ostarite tek tada shvaćate pravu poentu iskustva. Imat ćete i uspona i padova u karijeri, ali najvažnije je ostati sabran poslije toga. Mnogo momaka mi je reklo da bi voljeli biti kao ja, uspjet će ako imaju svoj stil igre, i naravno ako su dobri ljudi prije svega."

Da li ste zadovoljni svojim oporavkom i igrom Uniteda?

"Zadovoljan sam svojom igrom od početka sezone, osjećam se dobro. Dobro smo odigrali do sada. Kada igrate više utakmice također dobijate na samopouzdanju i osjećate se kao okosnica ekipe. Nadam se da će biti ovako i u preostalom dijelu sezone."

Da li timu nedostaje dinamike nakon odlaska Scholesa, i kako se nosite sa špekulacijama o tome da će United kupiti vezistu?

"Špekulacije uvijek ima, one su sastavni dio svakog kluba. Otišao je Scholsy, no ne mislim da se igra Uniteda drastično promijenila. Očito da je Scholes svojim stilom igre kontrolirao tempo, ali nije sve u tome. Kada jedan igrač ode, drugi dolazi, nadam se da će doći neko poslije Paula."

Šta mislite o prijedlogu predsjednika Barcelone Sandro Rosella, da se utakmice Lige prvaka ponekad ubace u raspored za vikend, umjesto utakmica Premier Lige?

"Svi mi volimo Premiership, no igrati u Ligi prvaka nešto je neprocjenjivo. Ipak sumnjam da će do toga doći."

Propustili ste 3 finala Lige prvaka, kolike su vaše želje da napokon nastupite u jednom i osvojite titulu?

"Igranje u finalu je još uvijek cilj za mene. Kao tim svi želimo ponovo doći do finala. Neki dečki koji su igrali u 2 izgubljena finala su razočarani, ali svi smo motivisani, vjerujemo da možemo opet doći do finala ovog velikog takmičenja."

Izvor: manutd-bih.com

0 коментара:

Постави коментар