Suarez inzistira: “Nisam uvrijedio Evru!”

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/suarez-inzistira-nisam-uvrijedio-evru.html[/postlink]
Napadač Liverpoola, Luis Suarez, još jednom je ponovio da nije kriv za optužbe o rasizmu prema nogometašu Manchester Uniteda, Patricu Evri.

Football Asociation Engleske (FA) 15. studenog donjeti će odluku povodom optužbi na račun Luisa Suareza da je na rasnoj osnovi vrijeđao Patrica Evru.

Francuski defanzivac iznio je niz tvrdnji na račun optuženog Suareza koji je u više navrata ponovio da nije ni na koji način uvredio Evru.

Urugvajski reprezentativac se nalazi u domovini gde su mediji bili jako zainteresirani da iz prve ruke čuju rasplet situacije.

“FA mora reagirati i riješiti situaciju sa Evrom.”

“Ne postoje nikakvi dokazi da sam ga ja vrijeđao na rasnoj osnovi. Ja tako nešto sigurno nisam izgovorio. Jednostavno, došlo je do male rasprave koje se vodila pomalo na španjolskom, a pomalo na engleskom.”

“Ja ga čak nisam ni uvrijedio!”

“Jednostavno sam ga nazvao imenom kojim ga zovu njegovi saigrači iz Uniteda, a čak su se i oni iznenadili njegovom reakcijom. Ove stvari se događaju u nogometu, sve je to u žaru borbe.” rekao je Suarez.

Ipak, iz običnog nesporazuma mogu se izroditi ozbiljne posljedice za Urugvajca.

“Ovakve stvari samo ukaljaju ugled igrača.”

“Ostaje nam da sačekamo službenu odluku, pa ćemo i on i ja znati na čemu smo. Tko god bude kriv morati će  prihvatiti krivicu i uputi ispriku.” ističe Suarez.

Izvor: sportske.net

0 коментара:

Постави коментар